JUST FOR SHARING... "KHAS UNTUK ANAK PERANTAU"

Assalamualaikum..yeaaaaaaaahaa ("a" harus banyak sebab ada 6 harakat disitu)...diam tak diam, hari ni dah masuk Ramadhan yang ke duapulohlima. diam tak diam, lagi empat hari Ramadhan bakal melabuhkan tirainya. diam tak diam, saf kat masjid pun dah makin kurang (aku sendiri pun tak faham kenapa begitu lazimnya sejak aku kenal apa itu solat tarawikh). diam tak diam, bom bang bom bang (dah macam duduk kat Iraq bak kata kawan aku) mercun merata-rata sedangkan dalam berita hari-hari ada buat penangkapan penjual/pengedar mercun. diam tak diam, kuih bebalang juga terbeli. diam tak diam, tetiba aku dah pandai anyam ketupat daun palas (ada sedikit riak disitu:P). diam tak diam, raya pun nak dekat. so...bila nak raya benda yang wajibulngunah anak-anak perantau wajib tahu adalah...



-

-

-

-

-

JADUAL PERJALANAN 

-

-

-

-

UNTUK MERANCANG PERJALANAN SUPAYA TAK SESAK!


oleh kerana hari ini, aku ada sedikit sifat baik hati (moga-moga terus istiqomah=D). nah! nah! nah! tengok!


tengok

TENGok

tengOK

tengok 

TENGOKLAH...






 ****AGAK-AGAK MASIH TAK NAMPAK a.k.a RABUN AYAM boleh la klik sini




*** kredit all picture "PLUS MALAYSIA BERHAD"




OK ANAK-ANAK, ADIK-ADIK, KAKAK-KAKAK, ABANG-ABANG, PAKCIK-PAKCIK, MAKCIK-MAKCIK, PAKWE-PAKWE, MAKWE-MAKWE sekalian..
SELAMAT MERANCANG PERJALANAN YA..
DOA aku moga kalian selamat sampai ke destinasi yang dituju. 


INGAT YA!!! 

"PANDU DENGAN BERHEMAH"  



~~LOVE-LIFE-FAITH-FATE~~

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Love ~ Life ~ Fate ~ Faith | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in