GAME: 10 THINGS @ 10 PERKARA~~MENTERUJAKAN HATI HAMBA~~

Hollah!! hai semua...hari ni hari excited aku ni... Sebenarnya bukan hari ni je, dari semalam lagi aku dah terlebih excited..teruja pun yer juga..keterujaan melampau kot..hahahha..jakun sudah! heh! entah pape la ko budak.. Sebenarnya rasa teruja ni datang sebab semalam ada kesempatan blog walking..So, aku singgah la blog Cik Jannah..psst...cik jannah ada join game la..aku pun dengan penuh rasa teruja serta rasa excited pulak nak join juga. Jadi dengan penuh rasa keterujaan aku pun meng"klik" (bukan setakat klik ko, terus jadi follower) Blog Sherah . Blog sherah ada buat game  tentang "sepuluh perkara" ...So, aku x nak membebel panjang lebar..Game nya macam yang kat bawah ni..

day one : 10 things about you
day two : 10 things you love
day three : 10 things you hate
day four : 10 things you want to say to one person
day five : 10 wishes
day six : 10 items you can’t live without
day seven : 10 important people
day eight : 10 of your favourite songs
day nine : 10 ways to win your heart
day ten : 10 final words

******psssssssssssstt:- Kalau nak tahu lebih lanjut pergi klik kat Blog Sherah . Selamat mencuba semua;-)

~~life-love-faith-fate~~

8 ulasan:

madammondoq

wah.. dah menarik blog u sekarang.. good.. :)

cahaya inspirasi

TQVM madam...masih byk kena belajar lagi ni..;)

sherah

hehe syg thanks link i hehe u taw i tak habes2 lagi game ni hahaha busy tak sempat update :(

cahaya inspirasi

wah..terharunya sherah sanggup singgah kat page ni.thanks yer..x pe la sherah, slow2..i pun tgh buat juga tp yg peliknya day 2 x siap2 lagi..tp idea utk day 4,5,6 & 7 plak yg muncul dulu..mcm2 hal..

miharizar

nmpk mcm best jer..nk cuba jgk la 1 hari nnt..

cahaya inspirasi

best! join la..nt jgn lupa tinggalkan link kat sini..nt boleh saya baca ;)

miharizar

camner nk tinggalkn link?..step2 dye dr awl? x reti x phm..

cahaya inspirasi

ooo..itu mudah saja..nt bila u dah dah join this game, mesti u dah write and post kat blog right? so just copy paste ur link (html atas) tu saja dekat ruang komen ni..hope info ni dapat membantu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Love ~ Life ~ Fate ~ Faith | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in