MARILAH MARI... PESTA BUKU 2011

Hollah!!! Pesta Buku KLIBF 2011 kembali lagi!!! Jom kawan2, adik2, kakak2, abang2, ibu2, ayah2, pakcik2, makcik2 semua kita menjayakannya. Ini adalah berita baik buat mereka2 yg suka membaca x kiralah baca komik ke, novel ke, kitab ke, majalah ke @ apa sajalah. Yang penting masih tergolong dlm golongan org yg suka membaca. Pada aku, x kira la apa bentuk @ jenis sekali pun bahan bacaan seseorg itu, selagi dia  mempunyai minat utk membaca, dia akan mendapat informasi dan maklumat serta panduan dalam kehidupan harian. Jadi pada sapa2 yg nak tahu maklumat lanjut tentang Pesta Buku 2011 BOLEH klik kat LINK ni @ klik kat LINK ni. Untuk maklumat kalian semua Pesta Buku 2011 akan bermula pada 22 April - 1 Mei ni. Jadi pada sesiapa yg berkesempatan utk ke sana, Selamat Berpesta utk kalian :-)

Ok korang2 semua...kat bawah ni sajalahkan aku nak tunjuk sebahagian koleksi buku yg aku baca dan berada dlm simpanan aku...just enjoy!!!

ini antara koleksi novel yg aku baca

ini plak antara koleksi buku motivasi yg aku selalu baca

Huhuhu..itu je la gambar2 yg aku nak kongsi dgn korang. Nak kongsi semua sekali x larat aku nak angkut 2,3 almari...hehehehe...SELAMAT MEMBACA KAWAN2...{*_*}

~~life-love-faith-fate~~

2 ulasan:

miharizar

penah pegi pesta buku..seingat spjg hyt smp skrg bru bbrp x je..

cahaya inspirasi

it ok. paling tidak, pernah juga pergi dr x pernah langsung. hope pasni lagi rajin la pergi. ye dok?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Love ~ Life ~ Fate ~ Faith | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in