KETERUJAAN...KEOBSESSAN...KEGILAAN KU!!!

Hollah!!! hohoho..I FALL IN LOVE AGAIN!!!!hehehehe..suspen jek kan..hahahhaha..Actually, aku bukan fall in love with someone but aku fall in love with something la...hehehe...tadaaaaaaaaaa...

ini my feberet










Yezzaaaaaaaaaaaa..DOWNY cinta hatiku sekarang. Sangat wangi dan mententeramkan jiwa. Membuatkan tido malamku lena sampai ke pagi...heh heh heh...Bau dia mmg tahan berbulan lamanya. Tak percaya??? Pergi kedai, sila pilih DOWNY kegemaran anda. Kemudian rajin2 la basuh baju. Tak kan itupun aku nak ajar kan...

ahaaa...my sis in law punye feberet

Jadi kat umah mak aku mesti jadi mcm ni...

mesti ada dua lah kan

Actually, semua bau2 DOWNY mmg sedap2 dan sangat tahan lama tapi disebabkan aku ni jenis yang memang kalah dgn bau yg terlaku kuat (maklumlah kan aku ni penghidap migrain tegar) aku lebih suka DOWNY PASSION sbb bau dia soft...ok, itu je nak kongsi..korang pulak suka DOWNY?


~~life-love-faith-fate~~

2 ulasan:

miharizar

oo..nk promote downy rupenye..ngt ape td..eden terkono...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Love ~ Life ~ Fate ~ Faith | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in